EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


برگزاری کارگاه جهانی حمایت از کارگرانِ اقلیت جنسی در کلمبیا
شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳

شصت نفر از نمایندگان اتحادیه‌های کارگری از بخش‌های مختلف، در روزهای بیست‌وهشتم و بیست‌ونهم فوریه با هدف بهبود وضعیت کارگران اقلیت جنسی در بوگوتا، کلمبیا گرد هم آمدند. هدف از برگزاری این کارگاه، آموزش ایجاد فضایی امن برای یادگیری، بحث و رسیدگی به خشونت علیه افراد اقلیت جنسی بود.

ماریا الویرا مارولاندا فرناندز، معاون رئیس فدراسیون روزنامه‌نگاران کلمبیا (FECOLPER)، از تلاش‌های مشترک اتحادیه‌های جهانی برای آموزش حقوق افرادِ اقلیت جنسی قدردانی کرد: «انتشار دانش در مورد اساسی‌ترین مفاهیم، می‌تواند برای جلوگیری از برچسب‌زنی در محل کار و رسانه‌ها تفاوت ایجاد کند. گزارش دقیق و به تصویر کشیدن جامعه در تمام تنوع آن، مسئله‌ای مربوط به بازنمایی و اخلاق روزنامه‌نگاری است و آموزش بیشتر در این مورد به طور جدی مورد نیاز است.»

نستور اسوالدو پرز مونز نماینده منطقه آند در کمیته اقلیت جنسی مجمع بین‌المللی اتحادیه‌های خدمات عمومی نیز این کارگاه را گامی به جلو برای برابری در محیط کار و فراهم کردن فضایی از احترام و محبت برای رسیدگی به سوالات و دغدغه‌ها در مورد واقعیت‌ها و نیازهای کارگران اقلیت جنسی دانست.

گروه کاری فدراسیون‌های جهانی اتحادیه‌های کارگری (GUFs) مجموعه‌ابزاری را به‌صورت اپلیکیشن، برای حمایت از کارگران اقلیت جنسی تحت کنوانسیون ۱۹۰ سازمان بین‌المللی کار (ILO) راه‌اندازی کرده است. این مجموعه‌ابزار برای اولین بار به عنوان ستون اصلی کارگاه آموزشی برگزار شده کلمبیا مورد استفاده قرار گرفت.






کارت

کارت