EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


ارائه خدمات امنیت سایبری به روزنامه‌نگاران ایرانی
سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲

بخش فارسی فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران با همکاری یک سازمان معتبر امنیت سایبری بین‌المللی، قصد دارد تا خدمات امنیت سایبری به روزنامه‌نگاران ساکن ایران ارائه کند.

امروزه بیش از هر زمان دیگری روزنامه‌نگاران در معرض انواع خطرات در فضای مجازی هستند و از آنجایی که امنیت روزنامه‌نگاران یکی از اهداف فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران است، در همین زمینه تلاش جدیدی آغاز شده است.

در راستای این همکاری روزنامه‌نگاران ایرانی می‌توانند از خدمات امنیت اینترنت مانند آموزش امنیت سایبری، حفاظت و ممیزی امنیت از سایت‌ روزنامه‌نگاران، بررسی فایل‌های مشکوک ارسال شده به روزنامه‌نگاران و مواردی در خصوص امنیت دیجیتال روزنامه‌نگارانی که دارای نگرانی درخصوص امنیت حساب‌های کاربری خود هستند ارائه و از خدمات مشاوره این سازمان امنیت سایبری استفاده کنند.

همچنین در همین راستا و جهت امنیت سایبری به روزنامه‌نگاران خدمات جانبی‌ای جهت استفاده و حضور امن در اینترنت نیز ارائه می‌گردد.

این خدمات به روزنامه‌نگاران عضو در نهادهای صنفی روزنامه‌نگاران در ایران و شاغلین در رسانه‌های داخلی و روزنامه‌نگاران با حداقل سه سال سابقه کار تعلق می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با ایمیل cybersecurity@ifj-farsi.org اکانت تلگرام بخش فارسی @Ifj_farsi جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات تماس بگیرند.






کارت

کارت