EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


برگزاری نشست شورای اتحادیه‌های جهانی در مورد حقوق دگرباشان جنسی
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱

فدراسیون‌های اتحادیه جهانی (GUFS) در روزهای هفتم و هشتم دسامبر در آمستردام هلند، نشستی را با هدف پیشبرد حقوق دگرباشان جنسی (LGBTQI+) در محل کار، برگزار کردند.

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران (IFJ)، به عنوان بخشی از گروه کاری شورای اتحادیه‌های جهانی (CGU) در مورد حقوق دگرباشان جنسی، به همراه انجمن ملی روزنامه‌نگاران پرو(ANP) در این نشست شرکت کردند.

اتاق های خبر از فراگیر و متنوع بودن فاصله زیادی دارند. آنها اغلب همجنسگرا هراس هستند و آزار و اذیت زیادی برای اقلیت‌های جنسی در محیط کاری وجود دارد.

این نشست برای برنامه‌ریزی استراتژیک با هدف پیشبرد حقوق دگرباشان جنسی در محل کار و اتخاذ یک رویکرد مشترک در بین فدراسیون‌های اتحادیه برگزار شد.

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران در این رابطه اعلام کرد: «حقوق اقلیت‌های جنسی، بخشی از حقوق بشر است. فدراسیون ما قاطعانه بر این باور است که هر کارگری بدون توجه به گرایش جنسی، هویت جنسی یا ویژگی‌های جنسی حق دارد بدون تبعیض و خشونت کار کند.»

فدراسیون همچنین افزود: «فدراسیون اعضای خود را تشویق می‌کند تا موضوع رفتار برابر با همه کارکنان اتاق‌های خبر را از طریق مشاوره‌های منظم با آنها به سطح مدیریتی برسانند.»

 

 






کارت

کارت