EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


اطلاعیه هیات مدیره منتخب انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران درباره موانع ثبت انجمن
سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶

هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران در اطلاعیه‌ای با گزارش به اعضا این انجمن در خصوص پیگیری روند ثبت قانونی این انجمن با توجه به موانع ایجاد شده از سوی وزارت کار پیگیری این روند را به آینده و به وزارت وزیر جدید کار در دولت آینده موکول کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

همکاران گرامی

به منظور شکل گیری انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران و با هدف انجام مراحل ثبت قانونی، مجمع عمومی موسسان در تاریخ دوم دیماه ۱۳۹۵ با حضور پر شور شما برگزار شد و اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره با اراده و رای مستقیم شما انتخاب شدند.

اما متاسفانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وجود مهلت قانونی حداکثر ۳۰ روزه، از صدور و ارائه مجوزهای لازم برای شروع به کار رسمی انجمن خودداری می کند.

منتخبان شما درهیات مدیره و تعدادی از پیشکسوتان مطبوعاتی برای پیگیری موضوع و رفع موانع احتمالی وارد مذاکره با مقامات وزارت کار و نیز با شخص محترم وزیر شدند، اما با وجود مواضع منعطف انجمن در چارچوب قانون، متاسفانه هنوز گره ثبت انجمن گشوده نشده و اینگونه که مشخص است انتظار مسئولان وزارت کار از ترکیب هیات مدیره، تفاوت زیادی با اولویت بندی منتخبان شما در روز رای گیری دارد.

بر این اساس منتخبان شما در هیات مدیره انجمن، ضمن تبادل نظر با جمعی از نامزدهای روز انتخابات دوم دیماه ۱۳۹۵ به این جمع بندی رسیدند تا برای صیانت از آرای شما همکاران گرانقدر، ادامه پیگیری مراحل ثبت را که اکنون خارج از ریل قانونی به نظر می رسد، به معرفی وزیرکار جدید در کابینه دوازدهم و مذاکره با ایشان که امید می رود پایبندی بیشتری به قانون داشته باشند موکول کنند.

امیدواریم در ادامه این مسیر همانند گذشته از پشتیبانی صنفی شما برخوردار باشیم.






کارت

کارت