EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران بیمه مسافرتی جامع برای سفر روزنامه‌نگاران ارائه می‌دهد
دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران با همکاری شرکت بیمه «بتل‌فیلد» در صدد تهیه و ارائه بیمه مسافرتی جامع برای روزنامه‌نگاران است.

این طرح بیمه جدید در هنگام مسافرت از اعضای فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران (IFJ) محافظت کرده و شامل پوشش برای چالشی‌ترین اماکن و محل‌های جهان خواهد بود.

یونس مجاهد، رئیس فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران، در همین زمینه گفت: «هنگام مسافرت و کار در خارج از کشور، بیمه شدن یک ضرورت مطلق است.»

او افزود: «کارمندان رسانه‌ها غالبا برای تهیه گزارش در معرض خطرهای زیادی قرار دارند و بسیاری از آن‌ها در حال حاضر بدون هیچ‌گونه بیمه‌ای سفر می‌کنند.»

مجاهد همچنین اضافه کرد: «این امر به ویژه در مورد روزنامه‌نگاران آزادی که غالبا از طرح‌های بیمه خود رسانه‌ها بهره نمی‌برند، صادق است. بیمه جدید این امکان را با نرخ بسیار مناسب برای همه اعضای ما در سراسر جهان فراهم می‌کند.»

این بیمه از اعضا در زمینه هزینه‌های اورژانس پزشکی و خروج و همچنین جراحت محافظت می‌کند.

آن‌ها همچنین قادر خواهند بود تجهیزات خود را هنگام سفر در هر نقطه از جهان بیمه کنند.

ساشا گاینولین، مدیر عامل شرکت «بتل‌فیلد»، در این زمینه گفت: «ما مفتخریم که قادر به ارائه کمک و حمایت به اعضای فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران باشیم تا بتوانند با امنیت و آرامش خاطر به کار خود ادامه دهند و در سطح بین‌المللی سفر کنند.»

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران بزرگترین سازمان روزنامه‌نگاران در جهان است که ۶۰۰ هزار روزنامه‌نگار را از ۱۸۷ اتحادیه صنفی و انجمن در بیش از ۱۴۰ کشور جهان در بر می‌گیرد.

شرکت «بتل‌فیلد» نیز مزایا و خدمات بیمه درمانی مسافرتی برای مسافرانی که در سطح بین‌المللی سفر می‌‌‌کنند، ارائه می‌دهد.

متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.






کارت

کارت