EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


اطلاعیه هیات موسس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵

هیات موسسان انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران از متقاضیان خواستند تا مدارک و مستندات سابقه کاری خود را حداکثر تا 24 آذر به این انجمن ارایه دهند. در اطلاعیه موسسان انجمن آمده است :

با توجه به برگزاری مجمع انجمن در روز دوم دی ماه و رای گیری پیرامون اساسنامه پیشنهادی و انتخاب هیات مدیره و بازرسان ، به اطلاع می رساند از آنجایی که به موجب آیین نامه نحوه تشکیل و فعالیت انجمن های صنفی، تا پیش از برگزاری اولین مجمع عمومی و تصویب اساسنامه، مفاد اساسنامه پیشنهادی هیات موسس جهت قبول تقاضای عضویت و درخواست کاندیداتوری، باید ملاک عمل قرار بگیرد و وفق مفاد پیش نویس اساسنامه حداقل سابقه لازم برای عضویت پیوسته در انجمن 3 سال و حداقل سابقه لازم برای نامزدی در هیات مدیره و بازرسان انجمن 10 سال در نظر گرفته شده لذا از تمامی متقاضیان عضویت در انجمن به ویژه کسانی که قصد نامزدی در انتخابات هیات مدیره و بازرسان را دارند درخواست می شود مدارک مثبته دال بر سابقه اشتغال به کار روزنامه نگاری خود را از 3 تا 10 سال در زمان مقرر به هیات موسس تحویل دهند.

در اولین مجمع عمومی(مجمع موسس) ، پس از پایان رای گیری درباره اساسنامه و تصویب آن ، بلافاصله انتخابات هیات مدیره و بازرسان آغاز و اعلام نامزدی در مجمع عمومی موسس فی المجلس انجام می شود. به این منظور فرم هایی تهیه و آماده خواهد شد و متقاضیانی که قبلا مستندات مثبته سوابق کار آنها ارسال و احراز شده باشد می توانند با پر کردن فرم های مذکور نامزدی خود را اعلام کنند . لازم به تاکید است چنانچه شرایط عضویت و نامزدی با رای اکثریت حاضران در مجمع عمومی تعدیل شود، قبول درخواست عضویت و نامزدی، وفق شرایط تعیین شده مصوب خواهد بود.

شایان ذکر است درخواست عضویت در انجمن صنفی ، به دلیل منع قانونی ، در روز برگزاری مجمع عمومی پذیرفته نخواهد شد و درخواست نامزدی در انتخابات نیز برای داوطلبانی مجاز است که پیش تر و در مهلت مقرر (24 آذر) اسناد و مدارک مثبته دال بر سابقه اشتغال به کار در حرفه روزنامه نگاری را برای احراز به هیات موسس ارائه کرده باشند.

مدارک و مستندات لازم برای احراز سابقه کار عبارتند از :

* گواهی تایید سابقه کار از محل اشتغال فعلی یا پیشین که در متن آن مدت دقیق سابقه کاربه عنوان روزنامه نگار یا مشاغل مرتبط با تحریریه ( مطابق تعریف اساسنامه ) قید شده باشد.

* ارایه لیست بیمه تامین اجتماعی با عنوان روزنامه نگار یا مشاغل مرتبط با تحریریه ( مطابق تعریف اساسنامه )

* ارایه نمونه آثار چاپ شده در مطبوعات ( برای هر سال حداقل پنج اثر در ماه های مختلف )

* گواهی تایید چهار پیشکسوت مطبوعاتی

* ارایه کارت یا کارت های معتبر خبرنگاری

*ارایه اصل شناسنامه نشریات که نام متقاضی در بخش تحریریه چاپ شده باشد ( برای هر سال حداقل پنج نمونه در ماه های مختلف )

لازم به یادآوری است برای احراز سابقه کار ، ارایه یکی از مدارک و مستندات فوق، کفایت می کند و داوطلبان گرامی می توانند مدارک سوابق خود را از طریق ایمیل aotj1395@gmail.com ارسال کنند.






کارت

کارت