EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


هجوم نیروهای امنیتی به منزل پریسا صالحی برای جلب دوباره
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نیروهای امنیتی با هجوم به منزل پریسا صالحی، روزنامه‌نگار حوزه اقتصاد که چندی پیش برای تحمل دوران محکومیت خود به زندان منتقل شده بود، درصدد جلب دوباره وی شدند و لوازم شخصی این روزنامه‌نگار را ضبط کردند.

بر اساس این خبر روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه محمدرضا صالحی برادر پریسا صالحی در صفحه شخصی خود ضمن اعلام این خبرنوشت:  در حالی که خواهرم نهم اردیبهشت خود را برای اجرای حکم حبس به اتهام «تبلیغ علیه نظام» به زندان معرفی کرده و اکنون در زندان کچویی به‌سر می‌برد، هشت مامور امنیتی روز چهارشنبه با حکم جلب وی به خانه آمدند.

به گفته آقای صالحی علیرغم توضیح خانواده، ماموران ضمن توهین و تهدید همچنان در پی جلب او و ضبط وسایل شخصی او و اعضای خانواده بودند.

چهارم بهمن‌ماه گذشته پریسا صالحی در صفحه شخصی خود نوشت که از سوی دادگاه انقلاب کرج به اتهام «تبلیغ علیه نظام» به یک سال حبس، دو سال ممنوعیت خروج از کشور، دو سال ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی و دو سال تبعید به زنجان محکوم شده است.

حکم در دادگاه تجدید نظر به ۵ ماه حبس کاهش پیدا کرد و این روزنامه‌نگار صبح روز یکشنبه دهم اردیبهشت‌ماه برای تحمل دوران محکومیت خود به زندان رفت.

 

 






کارت

کارت