EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات انتسابی مدیر مسوول روزنامه اعتماد
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲

دادگاه رسیدگی به اتهامات انتسابی بهروز بهزادی، مدیر مسوول روزنامه اعتماد که هفته گذشته از سوی دادستانی تهران علیه او اعلام جرم شده بود، روز گذشته برگزار شد.

بر اساس گزارش‌ها روز دوشنبه سیزدهم آذرماه سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات ضمن اعلام این خبر افزود: رای دادگاه رسیدگی به شکایت هیات نظارت  بر مطبوعات در مورد پرونده اتهامات روزنامه اعتماد متعاقبا صادر خواهد شد.

به گفته اکبر نصرالهی سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات این پرونده در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی ابراهیم ترابی گلسفید برگزار شد.

روز یکشنبه ۵ آذرماه خبرگزاری میزان در خبری نوشت که به دلیل انتشار یک مطلب در روزنامه امروز اعتماد، که منجر به انتشار یک سند خیلی محرمانه وزارت کشور شده است، دادستان علیه این روزنامه اعلام جرم کرده است.

به نوشته این خبرگزاری بلافاصله پس از انتشار این مطلب برای روزنامه اعتماد پرونده قضایی تشکیل شده است.

اشاره میزان به انتشار گزارشی در روزنامه اعتماد با عنوان پشت پروژه حجاب‌بانها است که چند حقوقدان نظرات خود را بیان کردند و بخشی از یک بخشنامه با عنوان خیلی محرمانه که از سوی وزارت کشور مبنی بر برخورد شدید با مخالفان حجاب اجباری صادر شده است.

پیش از این نیز بهروز بهزادی مدیر مسوول روزنامه اعتماد طی حکمی به ممنوعیت یک سال فعالیت مطبوعاتی محکوم شده بود که این‌ پرونده با  اعتراض وی، در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی است.

 

 






کارت

کارت