EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


واکنش انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران به احکام صادره برای فعالان رسانه‌ای
دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران در بیانیه‌ای، ضمن نگران کننده خواندن احکام قضایی برای اصحاب رسانه، نسبت به صدور رأی برای مرضیه محمودی و بهروز بهزادی ابراز انتقاد کرد.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران در بیانیه مزبور که روز یکشنبه ۸ مردادماه در کانال تلگرامی این تشکل صنفی منتشر شد نوشت: «صدور احکام جدید برای روزنامه‌نگاران، مانع گردش آزاد اطلاعات است و گامی علیه توسعه کشور و مبارزه با فساد قلمداد می‌شود. »

در بخش دیگر این بیانیه با اشاره به صدور احکام قضایی علیه بهروز بهزادی، سردبیر و مدیر مسوول روزنامه اعتماد و مرضیه محمودی، سردبیر پایگاه خبری تجارت نیوز که به تازگی و در حکم‌های جداگانه از سوی دادسرا به ترتیب به محرومیت از فعالیت‌های روزنامه‌نگاری و تبعید به شهرستان تربت جام محکوم شده‌اند، آمده است: «حکم ممنوعیت یک ساله برای فعالیت روزنامه‌نگاری آقای بهروز بهزادی که بیش از ۵۵ سال برای اعتلای روزنامه‌نگاری ایران تلاش کرده است از طرفی و حکم باورنکردنی تبعید برای خانم مرضیه محمودی در روزهای اخیر فعالان رسانه‌ای و مدنی را نگران کرده است».

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران همچنین در پایان ضمن محکوم کردن صدور احکام قضایی سنگین و غیرمتعارف علیه روزنامه‌نگاران از جمله آقای بهزادی و خانم محمودی از دستگاه قضایی خواست تا صدور این احکام را متوقف کند.

 

 

 

 






کارت

کارت