EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


نیروی انتظامی از شکایت خود علیه روزنامه همشهری صرفنظر کرد
جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

به دنبال شکایت فراجا علیه مدیر مسوول روزنامه همشهری در روزهای گذشته که منجر به قرار تعقیب وی گردیده بود، روز پنجشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی(فراجا) اعلام کرد که از شکایت خود صرفنظر کرده است.

بنا به گزارش‌ها، در پی انتشار کاریکاتور احمدرضا رادان، فرمانده نیروی انتظامی در صفحه نخست روز شنبه روزنامه همشهری، فراجا ضمن هشدار به نشریات در خصوص استفاده نامناسب از تصویر فرماندهان، از  مدیر مسوول این روزنامه اعلام شکایت کرد.

گفته می‌شود موضوع گزارش روزنامه همشهری حمایت کامل و تمام قد از فرمانده نیروی انتظامی بود و مدیر مسوول این روزنامه بلافاصله در صفحه شخصی خود مطلبی را منتشر کرد که ضمن عذرخواهی ضمنی آن را خطای سهوی خواند.

روز پنجشنبه مرکز اطلاع رسانی فراجا  در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به دنبال اذعان روزنامه همشهری مبنی بر ارتکاب خطای غیر عمد در استفاده نامناسب از تصویر سردار رادان، پلیس از شکایت خود علیه این روزنامه صرف نظر کرده است.»

‎در بخشی از این بیانیه آمده است: «نظر به آنکه پلیس همواره بر تعامل گسترده با رسانه‌های مختلف تاکید داشته و دارد، این بار نیز در راستای تعامل سازنده، راهگشا و غیر چالشی با اصحاب قلم و رسانه و به دستور رئیس پلیس کشور از شکایت علیه روزنامه همشهری چشم پوشی شد.»






کارت

کارت