EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


برگزاری نشست عمومی سالانه و کمیته اجرایی فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران در یونان
یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران (IFJ) نشست عمومی سالانه و کمیته اجرایی خود را در ۲۰ و ۲۱ آوریل در آتن یونان برگزار می‌کند. این نشست‌ها توسط زیرمجموعه‌های فدراسیون در یونان (IFJ JUADN و ESPIT-PEPU) میزبانی خواهند شد.

دومینیک پرادالی، رئیس فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران گفت: «این دو روز فرصتی خواهد بود برای پرداختن به وضعیت آزادی رسانه‌ها در یونان و چگونگی هدف‌گذاری مشاغل در زمینه روزنامه‌نگاری. ما از میزبانان خود بسیار سپاسگزاریم که به ما فرصتی دادند تا دانش خود را در زمینه وضعیت رسانه‌های یونان گسترش دهیم.»

مجمع عمومی سالانه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران در ۲۰ آوریل، در دفاتر اتحادیه ملی روزنامه‌نگاران یونان در آتن برای رأی‌گیری در مورد حساب‌های سال گذشته و بودجه سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

همچنین نشست کمیته اجرایی دو سالانه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران که بیست‌ودو عضو منتخب از سراسر جهان را گرد هم می‌آورد، برگزار خواهد شد و آخرین اطلاعات در مورد وضعیت روزنامه‌نگاران در سراسر جهان، فعالیت‌های پروژه مالی و گزارش‌های منطقه‌ای به مدت یک و نیم روز موردبحث و بررسی قرار خواهد گرفت.






کارت

کارت