EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


اعتراض کارکنان یک رسانه پاکستانی به پرداخت غیر عادلانه دستمزد
چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

کارکنان گروه رسانه‌ای جنگ(JMG) اعتراضاتی را علیه پرداخت غیرعادلانه سیستماتیک، ناامنی شغلی و نداشتن مزایا و دیگر نگرانی‌های شغلی آغاز کرده‌اند.

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران (IFJ) همراه با اتحادیه روزنامه‌نگاران فدرال پاکستان (PFUJ)، با این کارکنان معترض رسانه‌ای در مبارزه برای حق دستمزد منصفانه، پرداخت‌های به موقع و بهبود شرایط کاری اعلام همبستگی کردند و گفتند در این مبارزه کنار آنها می‌ایستند.

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران در بیانیه‌ای اعلام کرد: «‌پرداخت‌های ناعادلانه سیستماتیک، مزایای ناکافی و ناامنی شغلی مسائل غیرقابل قبولی هستند که فشار زیادی بر کارکنان رسانه‌ها وارد می‌کند و بسیاری را مجبور به یافتن مشاغل جایگزین می‌کند.»

فدراسیون همچنین از گروه رسانه‌ای جنگ و مدیریت ژئو نیوز خواست تا فوراً به نگرانی‌های مهمی که توسط کارمندان مطرح شده، رسیدگی شود و از مقامات پاکستان هم خواسته تا از اجرای قوانین در حوزه رسانه در پاکستان مطمئن شوند.

این اعتراضات در نهم مارس در دفاتر این گروه رسانه‌ای آغاز شده است. کارمندان این خبرگزاری خواهان افزایش حقوق، مزایای مالی و حقوق بازنشستگی خود هستند. معترضان می‌گویند حقوقشان با تورم فزاینده پاکستان همخوانی نداشته و باعث شده بسیاری از آنها برای گذران زندگی خود با مشکل مواجه شوند.

 






کارت

کارت