EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


انتقال مجدد الهه محمدی به زندان قرچک ورامین
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سعید پارسایی، همسر الهه محمدی، روزنامه‌نگار روزنامه هم‌میهن که در زندان به سر می‌برد از انتقال مجدد وی  به زندان قرچک ورامین خبر داد.

روز جمعه ۲۱ بهمن‌ماه، سعید پارسایی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود نوشت: «الهه دیشب، برای بار دیگر به قرچک منتقل شد. امیدوارم این آخرین اطلاع‌رسانی از بازداشت او باشد و بعد از این خبرها صرفا برای آزادی باشد»

آقای پارسایی در بخش دیگر نوشته خود ضمن ابراز امیدواری نسبت به آزادی همه بازداشت شدگان، از الناز محمدی خواهر همسر خود که به تازگی بازداشت شده و نیلوفر حامدی دیگر روزنامه‌نگار بازداشتی و سمانه اصغری فعال مدنی بازداشت شده یاد کرد.

انتقال الهه محمدی به زندان قرچک ورامین درحالی صورت می‌پذیرد که دو روز قبل سعید پارسایی همسر این روزنامه‌نگار از انتقال وی به زندان اوین خبر داد. از علت این جابجایی‌ها اطلاعی در دست نیست.

الهه محمدی روزنامه‌نگار روزنامه هم‌میهن که گزارشی از مراسم خاکسپاری مهسا امینی منتشر کرده بود، پس از احضار به دادسرا در راه رفتن به آنجا توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان منتقل شد.

بر اساس گزارش‌ها از زمان مرگ مشکوک مهسا امینی و آغاز اعتراضات سراسری در ایران تاکنون بیش از ۷۳ روزنامه‌نگار بازداشت شده‌اند.

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران تاکنون در بیانیه‌های متعدد خواستار آزادی همه روزنامه‌نگاران در بند شده است

 

 






کارت

کارت