EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


برگزاری سمیناری آموزشی در ساحل‌عاج با همکاری فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران 
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱

سمیناری دو روزه با موضوع اتحادیه‌سازی دیجیتال، در روزهای اول و دوم دسامبر توسط اتحادیه ملی روزنامه‌نگاران ساحل‌عاج(UNJCI) با همکاری فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران (IFJ) برگزار شد.

از مهمترین موضوعات مورد بحث در این سمینار، می‌توان به چگونگی تقویت شرایط کاری روزنامه‌نگاران و سازماندهی استخدام روزنامه‌نگاران جوان در اتحادیه ملی روزنامه‌نگاران ساحل‌عاج اشاره کرد.

این سمینار در ابیجان، پایتخت ساحل‌عاج برگزار شد و بیست روزنامه‌نگار از ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی، روزنامه‌ها و رسانه‌های آنلاین این کشور در آن شرکت کردند.

سوکنا دیا، مسئول مالی و اداری دفتر فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران در آفریقا، ضمن تشویق سازماندهی روزنامه‌نگاران جوان در اتحادیه ملی روزنامه‌نگاران ساحل عاج، آن را برای بقا و پایداری این اتحادیه، حیاتی دانست.

دیا همچنین از اتحادیه ملی خواست تا برای بهبود برابری جنسیتی و ایمنی روزنامه‌نگاران، به ویژه زنان روزنامه‌نگار، تلاش بیشتری انجام دهند.

موضوعات دیگری همچون آزادی بیان و قوانین حاکم بر استفاده از اینترنت در ساحل عاج، سوء استفاده جنسی، آزار و اذیت آنلاین و اجرای استراتژی‌هایی برای جذب خبرنگاران جوان در این سمینار به بحث گذاشته شد.






کارت

کارت