EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


وب‌سایت «روایت‌های مهاجر»: منبعی برای خبرنگاران حوزه مهاجرت
یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران و سازمان بین‌المللی کار برای راه‌اندازی پروژه روایت‌های مهاجر، یک پلتفورم دیجیتال جدید که منابع ضروری، فعالیت‌ها و بهترین شیوه‌های گزارش داستان‌های مهاجران را به خبرنگاران آموزش می‌دهد، همکاری می‌کنند.

روایات مهاجر ابزاری برای روزنامه‌نگاران و کسانی است که می‌خواهند درباره مهاجرت کاری بیشتر اطلاعات کسب کنند.

آنتونی بلانگر، دبیر کل فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران (IFJ) ، گفت: «ما معتقدیم که اکنون بیش از هر زمان دیگری، نقش رسانه‌ها در شکل دادن به برداشت عمومی از مهاجرت بسیار مهم است.»

او افزود: «ما از راه‌اندازی پروژه روایت‌های مهاجر، که گزارش‌های مبتنی بر حقوق در مورد مهاجرت کاری را ترویج می‌کند، خرسندیم. این وب‌سایت پشتیبانی و منابع کلیدی را برای خبرنگاران ارائه می‌کند تا گزارش‌هایی واقعی تر تهیه کنند که همه جوانب ماجرای مهاجرت را بیان می‌کند.»

این پلتفورم بهترین گزارش در مورد مسائل مهاجرت کاری را به نمایش می گذارد.

این وب‌سایت ابزارها و نکات کلیدی را در اختیار روزنامه‌نگاران قرار می‌دهد تا داستان‌های مهاجران را پوشش دهند، از جمله بهترین ابزارها، واژه‌نامه‌ها، منشورها و پادکست‌ها در مورد مهاجرت در این وب‌سایت قرارداده شده است.

این وب‌سایت همچنین به روزنامه‌نگاران، کارکنان رسانه‌ها، سیاست‌گذاران و مدرسان کمک می‌کند تا در جریان رویدادها و آموزش‌های آتی، مرتبط باشند.

علاوه بر این در صفحه فیس‌بوک این وب‌سایت، روزنامه‌نگاران از سراسر جهان می‌توانند تجربیات خود را هنگام پوشش داستان های مربوط به کارگران مهاجر به اشتراک بگذارند، از رویدادها و مسابقات آتی با خبر باشند و شبکه‌ای حرفه‌ای بین آن‌ها ایجاد شود.

مشروح این گزارش را اینجا بخوانید.






کارت

کارت