EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


گرامیداشت روز جهانی آزادی مطبوعات در ولایت پروان
یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

انجمن‌ِ ژورنالستان‌ِ آزاد ولایت پروان از سومِ می روز جهانی آزادی مطبوعات باحضورِ خبرنگاران، نمایندگان و اصحاب رسانه ها و برخی از مسوولانِ مطبوعاتی حکومت محلی این ولایت تجلیل شد.

این برنامه که مناسبت آن ضیافت افطاری در نظر گرفته شده بود، پرویز امین‌زاده معاون، محمد هارون نور منشی، محمد تمیم عثمانی مسوول کمیته دفاع و وحیده شهکار مسوول کمیته جندر انجمن‌ِ ژورنالستانِ آزاد ولایت پروان، در کنار خبرنگاران و اصحاب رسانه ها حضور داشتند.

پرویز امین‌زاده هدف از برگزاری ضیافت افطاری را به مناسبت سومِ می روز جهانی مطبوعات تقویت فعالیت های مطبوعاتی و اتحاد و همبستگی فعالانِ مطبوعاتی را در شرایط ناگوارِ فعلی که هم از رهگذرِ چالش فعالیت های مطبوعاتی و هم از رهگذرِ شیوع ویروس کرونا یک حالت استثنایی است، از نیاز های اساسی بیان کرد.

در این برنامه خبرنگاران و اصحاب رسانه ها یک بار‌ِ دیگر تعهد شان را مبنی بر فعالیت های مثمر و ارزشمند مطبوعاتی در هرگونه شرایط، ابراز نمودند.

خبرنگاران و مسوولان مطبوعاتی نهاد های حکومتی به ویژه وحیده شهکار سخنگوی والی پروان، از برگزاری این برنامه استقبال کرده و با بلند کردنِ دست دعا به خبرنگاران و اصحاب رسانه های که به ویروس کرونا مصاب شده اند، شفاء زود رس از بارگاهِ خداوند لایزال خواستار شدند.






کارت

کارت