EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


نجوا عالمی برنده جایزه پر انگر پرایز سوید شد
چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

نجوا عالمی؛ خبرنگار/گزارش‌گر تلویزیون زن، با چالش‌های موجود با تمام توان‌مندی توانست برنده‌ی دریافت جایزه‌ی پر انگر پرایز ۲۰۱۹ شود.

نجوا در گزارش‌‌های که تهیه می‌کند، موضوعاتی چون مشکلات اجتماعی، فقر، اعتیاد، مسایل زنان، آزار و اذیت و آنچه که در زندگی زنان میگذرد، که تهیه‌ی این سوژه‌ها جسارت و توان‌مندی نیاز دارد.

قابل تذکر است که پر انگر پرایز، یک جایزه بین‌المللی مربوط به حکومت سویدن است که از سوی انجمن« تاریخ زنده » برای فعالیت در مورد حقوق بشر و دموکراسی اهدا می‌شود.

قرار است نجوا عالمی، جایزه پر انگر پرایز را در تاریخ هفدهم اکتوبر و طی مراسمی در تالار بزرگ گوتا لجون در شهر استکهلم پایتخت سویدن دریافت کند و خانم آماندا لیند، وزیر فرهنگ و دموکراسی سویدن این جایزه را به وی  تقدیم نمایید.

حضور نجوا در سکتور رسانه‌های کشور، الگوی‌ست برای دیگر بانوانی که می‌خواهند با انجام کار خبرنگاری، مصدر خدمت به جامعه‌ی افغانستان واقع شود. 

انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان، این موفقیت بزرگ را برای نجوا عالمی، خبرنگار برجسته‌ی کشور، رهبری و کارمندان تلویزیون زن همچنان  به تمام جامعه‌ی زنان خبرنگار تبریک عرض نموده، آرزوی موفقیت دارد.






کارت

کارت