EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


رد اعاده دادرسی و اجرای حکم حبس تعلیقی کامیار فکور
چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲

گزارش‌ها از رد اعاده دادرسی پرونده کامیار فکور، روزنامه‌نگار حوزه کارگری خبرآنلاین در دیوان عالی کشور و اجرای حکم حبس تعلیقی ۲ ساله وی حکایت دارد.

بر اساس این خبر روز دوشنبه ششم آذرماه عرفان کرم ویسی، وکیل آقای فکور در صفحه شخصی خود نوشت: درخواست اعاده دادرسی در خصوص پرونده موکلینم کامیار فکور و همسرش سروناز احمدی توسط شعبه نهم دیوان عالی کشور به دلیل منطبق ندانستن تقاضا با هیچ یک از بندهای ماده ۴٧۴ قانون آیین دادرسی کیفری رد شد.

همچنین منابع آگاه گزارش دادند که حکم ۲ سال حبس تعلیقی آقای فکور از بابت اتهام تشویش اذهان عمومی در پرونده سال ۱۴۰۰ صادره از شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران از دو روز گذشته و با پایان یافتن دوران محکومیت هشت ماهه این روزنامه‌نگار و فعال کارگری به اجرا درآمده است.

کامیار فکور، خبرنگار خبرآنلاین و برخی وب‌سایت‌های فعال کارگری است که سابقه بازداشت و زندانی در دو مقطع را نیز داشته است که اولین آنها به اسفند ۱۳۹۹ و تجمع کارگران در اعتراض به وضعیت دستمزدها بازمی‌گردد.

وی همچنین یک بار نیز به‌خاطر فعالیت‌هایش به‌عنوان روزنامه‌نگار در حوزه‌ اقتصاد محیط‌ زیست و انتشار آثار هنری‌اش در فضای مجازی بازداشت شده بود

 

 






کارت

کارت