EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


نامه انتقادی برادر علی مصلحی روزنامه‌نگار زندانی به امام جمعه کاشان
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲

محسن مصلحی، برادر علی مصلحی روزنامه‌نگار کاشانی که چندی پیش از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان کاشان منتقل شده بود، با انتشار نامه‌ای خطاب به امام جمعه این شهر، نسبت به تداوم بازداشت و بلاتکلیفی این روزنامه‌نگار ابراز انتقاد کرد.

بر اساس این خبر، آقای مصلحی در این نامه سرگشاده که در صفحه شخصی خود منتشر کرد با اشاره به عدم اطلاع از وضعیت برادرش نوشت: «ما هیچ خبری از علی نداریم. به هر ارگان یا نهادی مراجعه میکنیم با عبارت ممنوع‌الملاقات و ممنوع تلفن و… مواجه می‌شویم.»

وی در ادامه نوشته است: «مطابق قوانین، قرار به این حجم از بی‌قانونی و ظلم در حق متهم و بستگانش نبوده است و تنها بدبین کردن و تخم نفرت در ما حادث شده است. »

برادر این روزنامه‌نگار در بند همچنین در پایان نامه خود از امام جمعه شهرستان کاشان خواست تا نسبت به این وضع «پرس و جویی» انجام دهد.

علی مصلحی که ساکن شهرستان کاشان است و در رسانه‌های محلی این شهر فعالیت می‌کند، به دلیل فعالیت‌های خود روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه در منزل شخصی‌اش بازداشت شد.

وی  تاکنون چندین بار از سوی نهادهای امنیتی بازداشت شده که در آخرین مورد، با وثیقه ۳۰۰ میلیونی از زندان کاشان آزاد شده است.

 

 

 






کارت

کارت