EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


اطلاعیه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی در خصوص تعرفه عکاسی خبری در سال ۱۴۰۲
جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲

انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی با انتشار اطلاعیه‌ای از صدور «دفترچه تعرفه سال ۱۴۰۲ برای عکاسان خبری و مطبوعاتی« خبر داد و ابراز امیدواری کرد که »این تعرفه بیش از پیش از سوی نهادهای مختلف به رسمیت شناخته شود».

بر اساس گزارش‌ها در این اطلاعیه آمده است: «در سال‌های اخیر با هدف بهبود شرایط اقتصادی صنف عکاسان مطبوعاتی، نسبت به قیمت‌گذاری خدمات عکاسی مطبوعاتی و انتشار دفترچه تعرفه اقدام کرده است. در سال جاری نیز انجمن به منظور بررسی هرچه دقیق‌تر شرایط موجود، مشخص‌کردن اولویت‌های قیمت‌گذاری، تعیین پارامترهای تاثیرگذار در قیمت و… اقدامات مختلفی را انجام داد».

این تشکل صنفی در بخش دیگری از اطلاعیه خود یادآور شد  که توجه به قیمت‌گذاری دقیق و نظام‌مند به عنوان یک تعهد حرفه‌ای، ضامن هماهنگی و همبستگی بین همکاران عکاسی مطبوعاتی در سراسر ایران خواهد بود.

انجمن صنفی عکاسان همچنین در پایان اطلاعیه خود با بیان اینکه مبالغ ذکرشده در  تعرفه منتشر شده به صورت قیمت پایه و حداقلی در نظر گرفته شده استاز  رسانه‌ها و سفارش‌دهنده‌هایی که این تعرفه را مبنای مذاکرات برای پرداخت دستمزد عکاسان مطبوعاتی قرار می‌دهند قدردانی کرد.






کارت

کارت