EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


اطلاعیه هیات موسس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران
یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵

هیات موسس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران با صدور اطلاعیه ای ضمن تشکر از همکاران روزنامه نگار برای شرکت در مجمع عمومی انجمن و انتخابات هیات مدیره تاکید کرد:
«انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران»، خانه همه اهالی مطبوعات فعال در استان است و مشتاقانه امیدواریم شاهد حضور آنان در کنار خود باشیم تا باهم افزایی فکری و عملی جمعی روزنامه نگاران و استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی و تعامل سازنده با مسوولان مرتبط حاکمیتی ، مطالبات مشروع بر زمین مانده صنفی محقق شود.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
دوم دی 95 روزی به یاد ماندنی در تاریخ مطبوعات ایران است . روزی که اهالی مطبوعات ، زیر یک سقف گرد آمدند تا با تصویب اساسنامه و انتخاب هیات مدیره «انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران»، نهادی را برای پیگیری مطالبات صنفی و بهبود وضعیت معیشتی خویش پی ریزی کنند. حضور طیف های مختلف روزنامه نگاران در اولین مجمع انجمن صنفی و نیز در فهرست منتخبانی که برآمده از انتخاباتی آزاد و شفاف بود ، نویدبخش شکل گیری نهادی است که اعضای آن ضمن احترام به اختلاف نظرها ، تامین منافع صنفی را محور حرکت قرار داده اند. اما دوم دی ، نه پایان راه ، بلکه آغاز مسیری پر پیچ و خم است که بدون تداوم مشارکت فزون تر اعضای صنف ، عبور از آن ممکن نخواهد بود. از این زاویه، استقبال گسترده روزنامه نگاران از عضویت در انجمن ، به معنای بی نیازی از حضور سایر همکاران نیست ، «انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران»، خانه همه اهالی مطبوعات فعال در استان است و مشتاقانه امیدواریم شاهد حضور آنان در کنار خود باشیم تا باهم افزایی فکری و عملی جمعی روزنامه نگاران و استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی و تعامل سازنده با مسوولان مرتبط حاکمیتی ، مطالبات مشروع بر زمین مانده صنفی محقق شود.
اکنون که دوران مسوولیت قانونی ما خاتمه یافته، فرصت را مغتنم شمرده ، از خیل همکارانی که با قبول زحمات بی شائبه مسوولیت اجرایی و نیز همفکری و نقادی کارشناسی ، بسترساز حرکت انجمن از نقطه صفر تا روز برگزاری مجمع شدند ، قدردانی می کنیم و امیدواریم با گام های آتی هیات مدیره منتخب انجمن در تبدیل مطالبات صنف به حق رسمیت یافته ، غبار خستگی از تن این عزیزان زدوده شود. همچنین وام دار لطف و مسوولیت شناسی اعضای گرانقدری هستیم که با حضور و مشارکت فعال در روز مجمع ، برگ زرین دیگری را به تاریخ مطبوعات میهن مان افزودند . همچنین مسوولان وزارت کار که با صبر و حوصله ، شنوای خواست های قانونی هیات موسس بودند و در چارچوب های حقوفی از همگامی دریغ نورزیدند ، شایسته تشکر هستند.

هیات موسس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران






کارت

کارت