EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برگزار می‌کند:
هم‌اندیشی روزنامه‌نگاران ایرانی خارج از کشور
یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران(IFJ) قصد دارد با برگزاری نشستی یک روزه به بررسی مشکلات صنفی و حرفه‌ای و همچنین دغدغه‌های روزنامه‌نگاران ایرانی ساکن اروپا بپردازد.

این نشست قرار است در تاریخ جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ برابر با ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ در بروکسل و به میزبانی دفتر مرکزی فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برگزار شود.

اهداف این نشست یک روزه عبارتست از:

– بررسی و گفتگو در خصوص دغدغه‌های صنفی و حرفه‌ای و نیازهای اجتماعی روزنامه‌نگاران ایرانی اروپا(Discussing professional and social needs of Iranian journalists working in Europe).

– بررسی و تبادل نظر در خصوص وضعیت روزنامه‌نگاران در داخل ایران(Professional discussion on the state of journalism in Iran).

– ایجاد ارتباط بیشتر بین روزنامه‌نگاران ایرانی (Networking).

روزنامه‌نگاران علاقه‌مند به شرکت در این نشست یک روزه می‌توانند با ارسال درخواست خود به ایمیل آدرس info@ifj-farsi.org برای حضور در این نشست ثبت نام کنند.

متقاضیان شرکت در نشست لطفا هنگام ارسال ایمیل نام کامل خود(فارسی و لاتین) + کشور محل اقامت و در صورتیکه در رسانه‌ای مشغول به کار هستند نام رسانه را همراه با کارت خبرنگاری(در صورت در اختیار داشتن) ارسال کنند.

گفتنی‌ است در صورت رسیدن تعداد متقاضیان به حد نصاب لازم، نشست فوق انجام می‌پذیرد و هزینه ایاب و ذهاب نیز برعهده شرکت کنندگان می‌باشد.






کارت

کارت