EnglishFrançaisEspañolعربیفارسی


برگزاری مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

دهمین مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران روز ۳۱ خردادماه در خانه هنرمندان ایران با هدف انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان انجام خواهد شد.

به گزارش سایت انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران ۱۰ نفر از اعضای اصلی انجمن جهت عضویت در هیات مدیره و ۳ نفر جهت تصدی بازرسی انجمن در مهلت مقرر اعلام آمادگی کردند تا در دهمین دوره مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در روز پنج شنبه ۳۱ خرداد شرکت نمایند.

به گزارش دبیرخانه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در پی برگزاری مجمع عمومی سالانه ، انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن از ساعت ۹ درخانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی – خیابان فرصت شمالی – باغ هنر – سالن شهناز خانه هنرمندان ایران ، برگزار خواهد شد.

در دستور جلسه مجمع عمومی آمده است که پس از گزارش سالانه رییس هیات مدیره ، خزانه دار و بازرسان فعلی انجمن انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و بازرسان در دستور کار قرار گرفته و با آرای عکاسان مطبوعاتی عضو انجمن وتحت نظارت نماینده سازمانهای کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، اعضای جدید هیات مدیره شامل ۷ عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل برای ۲ سال آینده و همچنین ۲ بازرس اصلی و یک عضو علی البدل برای ۱ سال آینده انتخاب خواهند شد.

دبیرخانه انجمن از اعضای اصلی انجمن درخواست می نماید جهت پیشبرد اهداف انجمن و جامعه عکاسی مطبوعاتی همچون گذشته با جدیت در روز مجمع حضور به هم رسانده و نماینده های خود را انتخاب کنند.

در ضمن اعضاء محترم به نکات زیر توجه کنند:

– همراه داشتن کارت معتبرانجمن جهت شرکت در انتخابات الزامی است.

– هر عضو اصلی انجمن می تواند با در دست داشتن کارت معتبر انجمن و وکالت نامه کتبی از طرف یکی از اعضای اصلی دیگر انجمن در انتخابات شرکت نموده و رای بدهد.

وکالتنامه ها را می توان قبل از انتخابات به دبیرخانه تحویل داده و یا به آدرس ای میل دبیرخانه انجمن dabirkhaneh.ipja@gmail.com ارسال کرد.

در ضمن اعضا می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه انجمن تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه کنند.

آدرس دبیرخانه انجمن : خیابان ایرانشهر شمالی، کوچه نوشهر، پلاک 15، طبقه 4، واحد 7.

تلفن تماس : 88328422 و همراه : 09361834511

روز و ساعات کاری دبیرخانه : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر’






کارت

کارت